Guild Wars: Factions - preview

Autor: Michael Davidík | 04.04.2006
Žánr:  PC  | Preview  | RPG
pokracovani Guild Wars, jeste lepsi nez predchodce.
Populární Guild Wars Prophecies (přívlastek Prophecies dostali původní Guild Wars až později) má následovníka Guild Wars: Factions. Stejně jako u Prophecies, nebudou ani u Factions žádné měsíční poplatky. Ba dokonce nebude potřebná ani původní hra. Factions totiž není datadisk, jedná se o samostatní hru, která se odehrává na úplně jiném území než původní Prophecies. Hra je zasazena do orientálního prostředí kontinentu zvaného Cantha. Cantha se diametrálně liší od prostředí středověké Evropy z prvního dílu. Systém gild znám už z prvního dílu je úzce spjat s konfliktem mezi Luxony a Kurzičany. Každá gilda si může vybrat spojenectví s jednou nebo druhou stranou, čím mohou vznikat situace, kde jsou gildy nucené spolupracovat. Příběh Guild Wars Faction se začíná osudem Shira Tagachiho, člena královské gardy, který zavraždil vládce říše Canthan, za co byl následně odsouzen a popraven. Při popravě zařval Tagachi do světa pokřik tak mocný, že přimel lesy zkamenět a část moře proměnil v nefritovou kru. Obe válčící strany jsou úzce spjaty s touhle událostí. Kurzičané byli původní obyvatelé lesů, kteří byli nuceni vytesat své příbytky do novovzniklých skal. Luxoné byli zas námořní obchodníci, kteří uvízly na kryze nefritu. Časem se Luxoné začali zabývat těžbou nefritu, užívaje přitom obrovité želvy. *reklama* Tvůrcové hry se snažili o různorodost misii, kde nebudou úkoly pozůstávat jen ze zabití dané potvory a donesení předmětu. Mise by se tedy daly rozdělit na 5 skupin: [b] Elitní mise [/b]- extremně náročné, no taky velice výnosné. [b] Co-operativní mise [/b]- dva týmy plní úkol, aby dosáhli společných cílů. [b] Konfliktní mise [/b]- dva týmy vzájemně bojují o strategický bod. [b] Výzvy [/b] - tým musí čelit vlnám nepřátelských útoků, které postupně nabírají na síle. [b] Alianční války [/b]- bitvy týmů, kde každá strana má alespoň 12 hráčů. Tento systém misií umožňuje zabírat území a osady, které skytají nespočet unikátních questů a příležitostí. Další novinku jsou dvě nové povoláni - Assasin (zabiják) a Ritualista (povolávač). Ritualista je příbuzný nekromanta, schopen povolat duchy, aby mu pomohly v bitvě. Ritualista se velice ponáší na šamana amerických indiánu. Assasin zas disponuje mnohem vetší rychlostí než ostatní herní postavy a schopností Teleport. Obe postavy vlastní 75 skillů (dovedností). Původní postavy byly samozřejmě zachovány, no opticky přizpůsobeny orientálnímu prostředí a každá byla obohacena o 25 nových skillů. Kromě 300 nových skillů přináší Factions přes stovku nových příšer

Detaily

Platforma: PC

Chcete vidět další Preview platformy PC? Přejděte na stránku PC Preview.