World of Warcraft: The Burning Crusade - preview

Autor: Michael Davidík | 06.01.2006
Žánr:  PC  | Preview  | RPG
WoW je dnes už nejrozšířenější MMORPG hra u nás i ve světe a tak se Blizzard rozhodl vydat datadisk k této hře. Čeho se zde dočkáme a čeho naopak ne ? Má smysl tento datadisk kupovat? Odpovědi na tyto otázky hledejte v tomto článku...
WoW je dnes pojem pro hráče MMORPG tak známý jako je Counter strike pro hráče online akcí. První díl Worldf of Warcraft přinesl do světa online RPG něco úplně jiného, neočekávaného, systém této hry byl úplně jiný než třeba u Ultimy Online a hráčům se zalíbil. WoW nasadil laťku MMORPG her strašně vysoko a otázkou je, jestli se tato laťka podaří datadisku World of warcraft: The Burning Crusade překonat… Co nás zde čeká nového oproti původnímu WoW ? To Bizzard stále tají, prozradil jen něco…záměrně. Chce hráče udržet v očekávání(nebo je toho tak málo, že to radši neříká, ale to sem nepatří) a donutit je tento datadisk koupit. Blizzard v první řadě slibuje, že se zde objeví nové rasy, to je u MMORPG docela zásadní věc. Setkáme se tu s Krvavími elfy, kteří se nově postaví na stranu hordy. Druhou novou rasu, která se přidá na stranu aliance Blizzard zatím nezveřejnil.Další výraznou novinkou je zvýšení limit maximálního levelu. Hráči, kteří dojdou na 60tý level nemusí zoufat, v Burning Crusade se jde dostat až na level 70! Nově se zde setkáme s kontinentem Outland, do kterého se bude chodit přes temný portál. Pro hráče s vyšším počtem levelů zde čekají nové dungeony a spousty „questů“, neboli úkolů, za jejichž plnění můžete získat pro svou postavu mnoho věcí, zkušeností, kouzel, a prostě vše to, co dělá bojovníka bojovníkem. Krvaví elfové mají velmi zajímavou historii, která bude jistě hráčům realtime strategie Warcraft III povědomá. Krvaví elfové bývaly kdysi poklidnými vznešenými elfy, kteří žili svůj život v království Quel’Thalas. Za svou moc vděčili magické studni Sunwell, kterou však princ Arthas zničil tím, že na jejím místě vyvolal zlého liche Kel’thuzada a pohromu dokonala jeho armáda. Na(ne)štěstí Elfů se zjevil Kael’thas Sunstrider a naučil ty elfy, kteří přežili, že energie se dá získat i jinak, že se dá využít energie ostatních magických tvorů. Z elfů se stali Krvaví elfové, něco mezi elfem a upírem, který „vysává“ ostatní. To popudilo alianci a elfové se spolu s ostatními „zlými“ stranami stali aliančními nepřáteli. (Ano, Vy, kteří jste dohráli Warcraft III jste dali vzniknout této zajímavé rase, Vy jste vyvolali Kel’thuzada…) *reklama* Blizzard dále slibuje, že se díky „Caverns of Time“ dostanete zpět v čase, a zažijete si některé významné okamžiky ze strategické série Warcraft. Dostanete se k záchraně Thralla a budete pod Stromem světa čelit útokům lorda Archimonda. Hráči Warcraft III si tuto misi jistě pamatují, ale představte si, že teď tento strom budou bránit po zuby ozbrojení bojovníci na levelu kolem padesátky, třeba i zkušenější…to bude vypadat jinak. Myslím si, že Blizzard udělal velký kus práce a hráči se v Červenci 2006(pokud bude splněno původní datum vydání) dočkají mnoha nových postav, povolání, dungeonů, questů, zbraní a monster, na kterých otestují své bojové zkušenosti. Tato hra vypadá velmi slibně, a pokud bude vše zmíněné dodrženo, budeme tu mít nového krále Onlinových RPG, který jistě přesvědčí i ty, které World Of Warcraft nepřesvědčil…

Detaily

Distributor: 2
Platforma: PC

Chcete vidět další Preview platformy PC? Přejděte na stránku PC Preview.