Rozhovor s tvůrcem Ridge Racer 2 na PSP - ostatní

Autor: Filip Němec | 16.07.2007
Žánr:  PC  | Ostatní  | Závodní
Zajímá vás, kdo má na svědomí hru, která se značkou PlayStation tvoří nerozlučnou dvojici? Jestli ano, tento rozhovor byste si neměli nechat ujít.
Hráli jste už některý díl série, která je v mnoha směrech revoluční a tisícům lidí nabídla mnoho hodin závodů, ve kterých se zaběhlé věci jako „že si před zatáčkou přibrzdím“ známe z NFS nedějí a místo toho „prokalíte“ zatáčku s nohou na plynu a to všechno ještě ve zběsilém driftu? Jestli vám hlavou proběhl název Ridge Racer, je vidět, že už jste měli s touto fenomenální hrou čest. Dnes vám přinášíme volný překlad rozhovoru s vedoucím výroby hry Ridge Racer 2 na PSP. Dnes jsme zastihli vedoucího výroby, který má na svědomí skvělou závodní hru Ridge Racer 2 na PSP, Hideo Teramota. [b]Proč si myslíte, že Ridge Racer tak dobře spolupracuje se značkou PlayStation?[/b] Podle mě je PlayStation jako značka sama o sobě o zábavě, o výborné vizuální stránce a hlavně o pocitu ze hry a to přesně cítíte, když driftem projíždíte trať v Ridge Raceru. Přesně v tu chvílí se snoubí dvě věci a vytvoří celek, který dává výborný pocit ze hry. [b]Byly už na herní scéně nějaké driftovácí závody, když vyšel první díl Ridge Racera?[/b] Já jsem byl ještě student, když se první Ridge Racer objevil u mě doma, ale pamatuji si, že při hraní hry jsem si představoval, že driftovací závody mají rozhodně do budoucna co nabídnout. [b]Co bylo klíčem ke změnám, které se staly v této sérii za posledních třináct let?[/b] Hlavní myšlenka série Ridge Racer byla taková, aby si hráči užili zážitek z jízdy v driftu ve vysoké rychlosti. Časem jsme ovšem poznali, že to není všechno, potřebovali jsme závody udělat zábavnější. Proto se časem z této série stala ještě na efekty bohatší, dynamičtější a zvukově vyladěnější záležitost. [b]Co jsou podle vás hlavní taháky pro úspěšné závodní hry?[/b] Jestli máte na mysli skutečné závody se skutečnými automobily, například Ferrari, BMW, Nissan a GT-R, tak ty mohou nabídnout jedinečné vlastnosti vozů. Ačkoli si myslím, že základní přísady povedené závodní hry jsou stejné. Já věřím, že Ridge Racer dokáže nabídnout jedinečný zážitek ze závodů a spousty věcí, které jiné závodní série nemají. Ať už se jedná o jedinečné projíždění zatáček driftem, nebo cokoliv jiného, série Ridge Racer má v sobě veliký potenciál. [b]Je Ridge Racer 2 pokračování nebo další evoluční díl?[/b] Myslím si, že je to nový díl. Náš vývojářský tým využíval zkušeností, které získal při dělání prvního dílu Ridge Racera. To povedené aplikoval do hry a k tomu přidal další nové vychytávky, které jdou plně využít na systému PSP. Například Survival a Arcade mody byly nově přidány a cítíme, že na PSP fungují více než dobře. [b]Driftovali jste někdy ve skutečném životě?[/b] Občas jsem na to dostal chuť, ale pneumatiky jsou dnes velmi nákladnou záležitostí. Myslím si, že nejlepší je přenechat takovéto choutky na virtuální zápolení a v reálném světě je nechat jen ve svých představách. [b]Jaké je vaše oblíbené auto v Ridge Racer?[/b] Bisonte (Assoluto), já miluji jeho aerodynamické křivky a andělský vzhled. [b]Je pravda, že někdo vytvořil skutečné auto ze hry Ridge Racer?[/b] Ano, je to pravda. Ale nemohu říct, kdo auto udělal kvůli jistým okolnostem. Auto bylo představeno na jedné Tokijské motor show. Vypadal velice působivě a cool. [b]Tak, to bylo vše z rozhovoru s vedoucím výroby PSP hry Ridge Racer 2 a již zítra vám přineseme na tuto hru recenzi.[/b]

Detaily

Platforma: PC

Chcete vidět další Ostatní platformy PC? Přejděte na stránku PC Ostatní.