Nibiru: Messenger of the Gods - novinky

Autor: Michael Davidík | 24.04.2004
Žánr:  PC  | Novinky
Unknown Identity, tvůrci povedené adventury Posel Smrti, připravují "staronovou" adventuru.
České vývojářské studio Unknown Identity, jejichž posledním produktem je hodně povedená adventura Posel Smrti, připravuje další adventuru. Ta tentokráte ponese název Nibiru: Messenger of the Gods. Ačkoliv se bude jednat o nový produkt, hra samotná zase až tak nová nebude. Znalci si možná budou pamatovat první dílko, kterým kdysi dávno (v roce 1998) Unknown Identity debutovali. Jednalo se o adventuru Posel Bohů, která ještě s "dosáckou" grafikou a rozlišením 320x240 rozehrála tajemný příběh, který zavedl hlavního hrdinu z Čech až ke starodávným mayským pyramidám. To, co tehdy hra ztrácela na grafickém zpracování, to si plně vynahrazovala na příběhu a atmosféře. Jednalo se o velmi kvalitní adventuru, která ovšem upadla poněkud v zapomnění. Ale zpátky k Nibiru. Autoři se totiž rozhodli, že jejich nová adventura bude jakousi předělávkou právě Posla Bohů. Ale nemusíte se bát, že by se jednalo o stejnou hru v modernějším hávu. Hlavní postavou příběhu bude Martin Holan, český student, který momentálně pobývá ve Francii, kde se věnuje studiu jazyka a archeologie. Jeho strýc, profesor Wild, ho požádá, aby se vypravil zpátky do své rodné země a tam prozkoumal tunel, jehož původ sahá až do dob druhé světové války. Tunel byl náhodně objeven při stavbě dálnice (znalcům Posla Bohů se už možná začínají vracet vzpomínky :-)). Bohužel po příjezdu do Prahy potká Martina nepříjemná událost. Dívka, a současně strýcova přítelkyně, se kterou se zde měl setkat, byla zabita ve svém vlastním bytě. V tu chvíli se rozehraje příběh, jenž Martina, stejně jako hrdinu Posla Bohů Stanislava Novotného, zavede až k tajemným mayským pyramidám. Při prvním pohledu na obrázky ze hry poznáte, že hra bude mít svým zpracováním blízko k Poslovi Smrti. Není to náhoda, protože hra bude využívat stejný engine (mimochodem hodně povedený). Nibiru bude klasická point-and-click adventura se sbíráním, používáním a kombinováním předmětů. Tvůrci preferují snadné ovládání, ale u tohoto klasického adventurního herního stylu bereme intuitivní ovládání už jako samozřejmost. Nebudou chybět ani klasické NPC postavy, kterých potkáme na tři desítky. Martin Holan se bude potulovat zhruba po 80 herních lokací, které by měly být vytvořeny v rozlišení 1024x768. Namlsaní hráči nepřijdou ani o povedené změny počasí, které nabídl už Posel Smrti. Obrázky ze hry zatím vypadají hodně podařeně, zejména z Prahy čiší atmosféra jako hrom. Tak uvidíme, jestli se tvůrcům i do třetice podaří přinést výbornou adventuru. V prosinci 2004, kdy má hra vyjít, snad bude jasněji.

Detaily

Platforma: PC

Chcete vidět další Novinky platformy PC? Přejděte na stránku PC Novinky.