Něco nového o Duke Nukem Forever - novinky

Autor: Michael Davidík | 14.10.2004
Žánr:  PC  | Novinky
Po opravdu dlouhé době o sobě dali vědět vývojáři z proslulého studia 3D Realms a prozradili světu něco nového o svém již velice dlouho připravovaném titulu Duke Nukem Forever.Čtěte dál...
Je to skoro neuvěřitelné! Po opravdu dlouhé době o sobě dali vědět vývojáři z proslulého studia 3D Realms a prozradili světu něco nového o svém již velice dlouho připravovaném titulu Duke Nukem Forever. Tou největší novinkou je přechod z fyzikálního Karma enginu na engine Meqon. Abychom se v tom všichni jakž takž vyznali, je třeba si o fyzikálních enginech říci něco více. Fyzikální engine je engine, který se používá pro realistické chování objektů ve hře. Prvním známým fyzikálním enginem byl Karma engine (engine první generace). V dnešní době je již velice zastaralý - pro dnešní nové hry prakticky nepoužitelný. Jeho nástupcem byl proslulý Havok engine (engine druhé generace), který snad není nutno představovat (byl použit například v akčním trháku tohoto roku - v Painkillerovi). Autoři Havok enginu momentálně pracují na nové verzi, která by měla přinést mnoho nového a měla by se rovnat enginům třetí generace. Enginem třetí generace je právě zmiňovaný engine Meqon - jedná se o nejlepší a nejrychlejší fyzikální engine současnosti a vývojáři z 3D Realms tvrdí, že se jim s ním pracuje nejlépe. Geroge Broussard z 3D Realms se zmínil i o tom, že DNF bude výrazně používat Pixel Shadery, což znamená, že hra nepoběží na starších grafických kartách (platí i pro GeForce3). Jinak je potěšen, že jde práce na DNF od ruky a že si tým vede opravdu dobře. Mno, vypadá to, že se autoři dali řádně do práce. Take2, který bude distribuovat DNF se nedávno zmínilo o tom, že pokud vše půjde dobře, mohl by být DNF vydán o Vánocích příštího roku...

Detaily

Platforma: PC
Doporučená konfigurace: -

Chcete vidět další Novinky platformy PC? Přejděte na stránku PC Novinky.