První dojmy ze Split Second

Autor: Michael Davidík | 26.03.2009
Někteří šťastlivci z významných zahraničních portálů se mohou pochlubit tím, že na vývojářské konferenci GDC 2009 si mohli zahrát připravované akční arkádové závody Split Second od vývojářského týmu Black Rock (autoři Pure). My bohužel mezi tyto šťastlivce nepatříme, ale přinášíme vám několik poznatků, které se dostali na internet.

Již první trailer naznačil, že Split Second bude mít moderní grafický kabátek, to samé se potvrdilo i v hratelné verzi, která je ještě v kolébce a bude se na ni ještě nějaký čas pracovat. Hráči se mohou těšit na adrenalinovou jízdu, kde na vás i na vaše soupeře budou čekat nejrůznější nástrahy, jež se dělí do několika tříd – od nejmenších po největší. Přičemž rozdělení nemá pouze vliv na poškození soupeře či na efekt, ale také na dobu čekání aktivace. Po menších nástrahách můžete šáhnout každé kolo, ale po těch pořádných, které zařídí soupeři pěkné problémy, budete moci v závodě využít pouze jednou. Abyste měli představu, tak mezi menší nástrahy na prezentované trati patřila například voda, jež po aktivaci smete protivníka ze silnice a může se postarat o změnu celé tratě, vytvořením například nějaké zkratky nebo něčeho podobného. K menším nástrahám se potom řadí například velké kladivo, které po aktivaci dopadne na cestu vedle soupeře a záleží jen na jeho rychlé reakci, zda se dokáže vyhnout a nebo ne.

Na další podrobnosti si budeme muset ještě nějaký čas počkat, jelikož Split Second je naplánované až na příští rok a to ve verzích pro PC, Xbox 360 a PlayStation 3.