Nové Centrum zákaznické podpory EA

Autor: Michael Davidík | 20.09.2007
Společnost Electronic Arts spustila nové Centrum zákaznické podpory v Praze. V případě problémů se na něj mohou obracet hráči z České republiky, Slovenska, Polska, Maďarska a Ruska a jejich záležitost bude vyřízena v jejich rodném jazyce. Nová centralizovaná zákaznická podpora Electronic Arts byla spuštěna v červnu tohoto roku. Jejím cílem je pomoci zákazníkům vyřešit jakékoli technické problémy spojené s hrami od EA, včetně instalace nebo registrace nové hry, problémů s herními účty nebo kódy či dalšími potíži online hraní. Centrum zákaznické podpory zodpovídá rovněž dotazy ohledně hardwarových požadavků her EA, jsou zde vyměňovány poškozené CD nebo DVD disky a poskytovány i informace o termínech vydání nových her. „Má-li zákazník jakýkoli problém, který není s to vyřešit s manuálem nebo s pomocí naší online databáze, konzultanti nového Centra zákaznické podpory mu v jeho rodném jazyce rádi pomohou. Vztah Electronic Arts a hráčů byl vždy hodně blízký, a je i tím hlavním důvodem, proč bylo Centrum spuštěno. Abychom byli ještě blíže českým, slovenským, polským, maďarským a ruským hráčům, když nás potřebují,“ vysvětlil smysl Centra zákaznické podpory Juraj Chrappa, CRM Manager C&EE Electronic Arts Czech Republic. Obsluhu Centra tvoří Poláci, Rusové, Češi, Slováci a Maďaři, konzultační hodiny jsou každý pracovní den od 9 do 17 hodin. Plnou zákaznickou podporu, samozřejmě zdarma, obdrží všichni zákazníci s hrami registrovanými na http://gamereg.ea.com Český a slovenský konzultant mohou být kontaktováni online (navštivte záložku Zákaznická podpora na webových stránkách www.electronicarts.cz), e-mailem na ea@progamers.cz (český) a eask@progamers.cz (slovenský) nebo na telefonní lince 224 326 860 (český) a (02) 20 602 905 (slovenský), samozřejmě za cenu místního tarifu. Poškozené CD a DVD disky na výměnu mohou hráči zasílat na adresu: Electronic Arts ČR Zákaznická podpora Na Strži 1702/65 140 00 Praha 4