Microsoft odkoupil Massive

Autor: Michael Davidík | 07.05.2006
Jistě si někteří z vás všimli, že poslední dobou jsou po hrách roztroušeny nenápadné reklamy. Ať už jde o billboardy, plechovky s pitím, nebo proste plakáty, teší se takovéto výstřelky hráčské pozornosti. Dyť si vzpomeňte, kolik z vás slyšelo o scéně v Splinter Cell: Chaos Theory, kde Sam Fisher může vyslechnout dva vojáky, jak se baví o hře Prince of Persia? Právě na toto kamuflováni reklamy se specializovala společnost Massive, jenž se gigant Microsoft, proto rozhodl skoupit. Analytici v herního průmyslu se shodli na důležitosti virtuální reklamy a proto se programátoři Massive pustili do vývoje nového systému reklamy, který bude pravidelně updatován z jejich serveru. V praxi to znamená, že klidně můžete jeden den ve hře lemtat Coca Colu (proboha, tohle slovo jsem napsal až na 6. pokus), zatímco o týden budete dobíjet energii Pepsinou(no a todle hned napoprvé). Taky to muže znamenat, že budete tahat z netu novy patche jen proto, aby se vám poměnilo několik plakátů, které si stejně nevšímáte. Massive dokonce oznámil, že plánuje další využití jejich systému i mimo her. Jejich plány zahrnuji MSN, nebo Windows Live. Můžeme se tedy těšit na záplavu flashových animací a vlastně všeho co zpomaluje net.