Majesco v krizi ! Zrušen vývoj hry Demonik

Autor: Michael Davidík | 23.01.2006
Mám velmi špatnou zprávu pro všechny hráče, kteří se těšili na novou third-person hororovou hrou Demonik na PS3, jež vznikala v dílnách Terminal Reality. Projekt byl zrušen ! Stejně jako projekt Taxi Driver vyvíjený týmem Papaya Studio na motivy kriminálního filmu režírovaného Martinem Scorsesem. Oba totiž mají společné to, že nad nimi bděla společnost Majesco, která se ocitla v tak neblahé finanční situaci, že byla nucena některé rozpracované tituly prodat jiným vydavatelům a další jako právě Demonik a Taxi Driver prostě zrušit. Zkrátka. V roce 2004 se Majesco mohlo pochlubit příjmem 121 milionů dolarů, v roce 2005 to bylo jen 59,7 milionů nejspíš kvůli slabým prodejům Psychonauts a Advent Rising, takže zapomeňte na záměr s jeho trilogií. Čistá ztráta za uplynulý rok dosáhla 70, 9 milionů dolarů, oproti 11,2 milionům v roce 2004. Na základě těchto výsledků se Majesco rozhodla dát ruce pryč od projektů pro konzole příští generace, neboť náklady na jejich vývoj neustále rostou a ty, které už pod její hlavičkou vyšly, společnost neuspokojily co do návratnosti vložených financí. Raději se prý primárně zaměří na hodnotnější (tzn. na vývoj levnější) software a hry pro handheldy, které se už v minulosti osvědčily. Situace se jinak neobešla ani bez propouštění, protože se 20 % zaměstnanců se ocitlo na dlažbě. Zdroj: IGN