COMMAND & CONQUER 4

Autor: Michael Davidík | 10.07.2009
Hle, stoupenci Bratrstva Nodu, konec se blíží! Společnost Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) dnes oznámila, že po téměř 15 letech a 30 miliónech prodaných kopií her, uzavře studio EALA svou mnohonásobně oceněnou tiberiovou sérii epickým finále v Command & Conquer™ 4. Titul, jehož vydání je plánováno na rok 2010, představí celou řadu inovací tradičně rychlého a plynulého herního systému Command & Conquer, přičemž si zachová všechny důležité prvky, které si fanoušci za dobu existence série tolik oblíbili. Hráči se mohou těšit na nové třídy hratelnosti, mobilní základny a postupný trvalý rozvoj schopností hráče v průběhu všech herních módů. Command & Conquer 4 tak nabídne zcela novou, inovativní a podmanivou strategickou hloubku.
„Command & Conquer je velmi silná značka s úžasným 15letým odkazem. Jsme nadšeni tím, že dramatický závěr tiberiové ságy dosáhne v Command & Conquer 4 svého konce. Tato hra je navržena tak, aby dala fanouškům odpovědi na všechny otázky, které hledali,“ uvedl Mike Glosecki, hlavní producent Command & Conquer 4 v EA Los Angeles. „S multiplayerem na bázi cílů k plnění, rozvojem hráče a univerzálních mobilních základen prožijí hráči Command & Conquer jako nikdy předtím.“
Příběh Command & Conquer 4 se odehrává v období po událostech kritikou velmi kladně přijatých Command & Conquer 3: Tiberium Wars™. Píše se rok 2062 a lidstvo je na pokraji vyhynutí. Zbývá už jen šest let do doby, než záhadná krystalická struktura tiberia promění planetu Zemi v neobyvatelnou. Dvě soupeřící frakce – Globální obranná iniciativa (GDI) a Bratrstvo Nodu – se tak nevyhnutelně ze stejné příčiny ocitají v zoufalé situaci: musejí zastavit šíření tiberia, aby zabránili zkáze lidstva. Nemyslitelné se stane skutkem, když se nevyzpytatelný vůdce Nodu Kane vydá do velitelství GDI. Jaké jsou však jeho plány v srdci nepřátelské základny? V Command & Conquer 4 vyvrcholí úžasná historie tiberiového světa a fanoušci se konečně dozvědí o osudu Země, Nodu, tiberia, GDI a především o Kaneově motivaci pro jeho desetiletí trvající plány.
Kromě dvou kampaní, plných gigantických bitev mezi GDI a Nodem, v nichž hráči mohou bojovat samostatně nebo v módu kooperace, nabídne Command & Conquer 4 nový multiplayerový mód 5v5 na bázi plnění stanovených cílů. Mód podpoří týmovou spolupráci a kooperaci a obohatí hru o společenský realtimově-strategický element, který se dosud v sérii Command & Conquer neobjevil.
Titul Command & Conquer 4 vyvíjí studio EA Los Angeles a jeho vydání ve verzi pro PC je plánováno na rok 2010. Dosud mu nebyl udělen rating ESRB nebo PEGI.  Další informace naleznete na www.commandandconquer.com, dění v komunitě a okolo vývoje hry můžete sledovat také na http://twitter.com/ea_apoc. V epizodě pořadu BattleCast™ PrimeTime, která bude odvysílána 24. července, se fanoušci dozvědí nejžhavější novinky a exkluzivní zprávy o Command & Conquer 4. Kromě toho bude v rámci Gametrailers TV odvysílán 23. července na SPIKE TV první exkluzivní filmový trailer Command & Conquer 4.