Český Telecom zdokonalil e-účet

Autor: Michael Davidík | 04.12.2005
Na úroveň nejvyšší verze povýšil ČESKÝ TELECOM službu e-účet těm zákazníkům, kteří doposud využívali některou z jeho nižších variant. Bezplatný „upgrade e-účtu“ proběhl postupně v průběhu listopadu 2005. Zdokonalená služba je nyní poskytována zdarma všem zákazníkům, kteří využívají výlučně elektronickou podobu vyúčtování za telekomunikační služby. „Věřím, že své zákazníky jsme sloučením verzí e-účet standard, detail a detail special v jeden dokonalý e-účet mile překvapili. Všichni nyní mohou sledovat své hovory již v průběhu zúčtovacího období, zpětně získat detailní výpis hovorů za dva měsíce, apod. Další výhodou je možnost data analyzovat, graficky srovnávat, stahovat do svého počítače. Elektronická verze vyúčtování je nyní bezplatná, a to i v této nové podobě,“ uvedl Simon Burckhardt, výkonný ředitel pro spotřebitelský segment a SOHO. Také v případě zákazníků z řad firem došlo ke sloučení a vylepšení dosavadních variant. Výsledkem jsou e-účet business a e-účet business TOP. „Komfortní a inovovaný e-účet business přináší našim klientům data, která jim mimo jiné umožní podrobný rozbor nákladů za jednotlivé typy služeb od datových a internetových přes provoz barevných linek až po tradiční služby hlasové. Ty je samozřejmě možné jednoduše rozúčtovat podle jednotlivých směrů volání {pevná linka, mobilní linka,...},“ uvedl George Makowski, výkonný ředitel pro firemní, podnikatelský a státní segment a doplnil: „pro nejnáročnější klienty máme v nabídce variantu e-účet business TOP. Zde již hovoříme o sofistikovaném zpracování sestav, jejich importu do účetnictví nebo kontrolingového systému a poskytování dalších pokročilých funkcionalit pro kontrolu a řízení nákladů za hlasové i datové služby.“ Službu e-účet využívá téměř 25 000 zákazníků ČESKÉHO TELECOMU.