Časopis Computer upgraduje na verzi 2.0

Autor: Michael Davidík | 10.09.2005
BRNO 9. září {PROTEXT} - Nejčtenější počítačový časopis v Česku vyšel 8. září se zcela novým vnitřním uspořádáním a grafickou úpravou. Letošní sedmnácté vydání Computeru je zlomové v celé jeho historii. Celkem 129.000 stávajících čtenářů a řada nových si tak ještě lépe vychutná více než 1000 produktových testů ročně a více plných verzí softwaru na CD a DVD. Na základě důkladných marketingových průzkumů změnil vydavatel vnitřní uspořádání časopisu tak, aby mohli čtenáři snáze najít požadované informace. Mezi markantní změny patří naprosto ojedinělá grafická podoba, oživení a přizpůsobení stylu psaní povaze jednotlivých částí časopisu a zvýšení informační hodnoty na každé stránce. "Computer prodělal největší obsahové vylepšení za celých 12 let, co ho vydáváme. Podobně jako ve světě počítačových programů, označujeme ho jako Computer, verze 2.0. Verze 2.0 je také komunikační linkou celého podzimu - vyzýváme například čtenáře konkurence, aby upgradovali na nový Computer 2.0. Upgrade obsahu je doprovázen masivní reklamní kampaní, pro časopis Computer doposud největší v historii, což ještě znásobí efektivitu marketingových investic našich inzerentů v Computeru. Cílem změn je udržet si první místo ve čtenosti počítačových časopisů a dále zvýšit prodaný náklad," vysvětluje Michal Politzer, publisher časopisu Computer. Libor Kříž, šéfredaktor Computeru podrobně představuje hlavní změny: "Časopis je nově rozdělen na části Zábava, která se věnuje výpočetní technice po stránce běžného spotřebitele, jenž nepotřebuje znát detaily o jednotlivých komponentech, ale chce využívat všech vymožeností současné techniky na 100 procent. Část Uživatel je určena čtenářům, kteří pracují s výpočetní technikou denně a chtějí být lepší a efektivnější v práci. Třetí částí je Profi, která je určena pro hardcore uživatele počítačů. Ve čtvrté části se redakce věnuje internetu. Každé vydání Computeru vychází ve verzi s CD nebo DVD." Zdroj: PRotext