Counter-Strike: Condition Zero - recenze

Autor: Michael Davidík | 30.10.2007
Žánr:  PC  | Recenze  | Akční
Asi jen málo kdo, kdo se zajímá o hry ještě neslyšel o dnes již legendárním Counter-Strike. Pro ty z vás, kteří utrpěli ztrátu paměti řeknu, že se jedná o 3D akční on-line hru, která byla vytvořena nadšenci jako mod do Half-Life. Skvěle vyvážené mapy a zbraně, nutnost přesně mířit, ale i takticky přemýšlet a hrát v týmu, to jsou hlavní faktory, co z CS udělalo legendu. Jedinou a to dost podstatnou nevýhodou je, že ne každý si může dovolit připojení k internetu (zvláště v našich krajinách), nebo chodit do herny. Sice existuje pár druhů botů (Elektronický soupeř), ale hra s elektronickými protivníky nedosahuje zdaleka kvalit hry s protivníky živými. Tento problém se ale bude snažit řešit nová hra od GearBox: Counter-Strike: condition zero. *reklama* Jak už jsem ze začátku naznačil půjde o singelplayerovou hru. Nepůjde o klasické stálé opakování jedné mapy, která se po určitém času změní na jinou, a tak stále dokola. Nýbrž bude ve hře k dispozici celá kampaň, která by měla být pospojována jakýmsi příběhem (Ale známe to jak to v takových případech většinou dopadá). Na začátku kampaně si vytvoříte svoji postavu, obléknete ji do uniformy (K dispozici bude až 160 různých typů uniforem), můžete namluvit vlastní hlasy, nebo vložit do hry vlastní obličej, prostě vše bude uděláno tak, aby jste se se svojí postavou co nejlépe sžili. Potom vás hra uvrhne do prvních "Oťukávacích" misích. NA konci každé úspěšně splněné mise se jako v originálním CS nasčítají peníze, podle toho kolik jste zabili nepřátel, nebo přátel (v tom případě o peníze přijdete), zlikvidovali bomb, nebo kolik jste zachránili rukojmí. Za tyto peníze si potom budete moci koupit vybavení, zbraně, nebo zkušenosti. Pokud jde o zkušenosti budete moci každého člena svého týmu specializovat v nějakém oboru, jako přesnost, rychlost zneškodňování bomb, atd. Po grafické stránce bude hra (Alespoň podle screanshootů) vypadat naprosto úžasně. Engine bude dost upraven, tak, aby hra vypadala co nejlépe. Budou použity detailní textury, vysokopolygonové modely, bude upraven systém světel, a vše by mělo vypadat naprosto skvěle. Pokud jde o kompatibilitu s normálním on-line CS měla by být 100%.

Detaily

Platforma: PC

Chcete vidět další Recenze platformy PC? Přejděte na stránku PC Recenze.