Český sen - preview

Autor: Michael Davidík | 30.04.2004
Žánr:  PC  | Preview
Dokument o tom, jak dvojice studentů sehnala statisíce na propagaci fiktivního hypermarketu Český sen a dokázala tak pobouřit mnoho lidí. Skvělá podívaná na téma český důvěřivý člověk.
Jistě všichni ještě máte na paměti velkou aféru, ohledně hypermarketu Český sen. Dva nadějní filmaři Vít Klusák a Filip Remunda, studenti pražské FAMU si u jedné reklamní agentury objednávají upoutávku na otevření nového hypermarketu Český sen. Kampaň podpoří ještě reklamou v televizi, rozhlase, v Lidových novinách, Reflexu, Týdnu a Instinktu, reklamními billboardy a letákovou kampaní po celé ČR. Navíc si vymysleli i vlastní výrobky a proklatě nízké ceny, které by nalákali i toho největšího "hamouna". Jak už jste asi z těchto informací a střípečků v paměti na tento skandál zjistili, je to všechno jen velká nachytávka na stále více nakupující český národ. Tito dva mladí pánové si vystřelili doslova z celého národa a navíc se nabízí otázka, jak mohl Státní fond ČR pro podporu a rozvoj české kinematografie a veřejnoprávní televize financovat projekt (a že nebyl zrovna levný), bez jakéhokoliv důkazu o existenci onoho hypermarketu. Médii dokonce cestovali takové proslovy, jako "Za naše prachy z nás dva rozmazlení frackové udělali blbce". V této republice se může stát už opravdu všechno. A protože autoři nechtěli zůstat jen u té reklamy, rozhodli se při příležitosti "otevření" obchodu vzít s sebou i kamery, filmový štáb a celou akci zdokumentovali a již 3. června 2004, mimochodem přesně 3 dny a rok od akce "hypermarket Český sen", je naplánovaná slavnostní premiéra v Praze. Včetně příběhu dvou studentů a jejich zběsilého a někdo by řekl i troufalého realizování nápadu se bude dokument samozřejmě točit okolo reklamy a jejího dopadu na lidskou psychiku. Zařazeny jsou rovněž někdy velmi groteskní rozhovory s napálenými občany a jejich názorem na akci dvojice filmařů. Dnes je už takřka nemožné prožít jeden den, aniž by se okolo nás nemihl nějaký ten reklamní slogan, billboard, banner, atd. Český národ je podle průzkumů na předním místě v návštěvnosti hypermarketů. Prozatímní ohlasy na film z Festivalu dokumentů v Jihlavě jsou velmi kladné, uvidíme tedy jestli nás tahle reklama přesvědčí. Název: Český sen Žánr: Dokument Premiéra: 3. 6. 2004 Režie: Filip Remunda, Vít Klusák Scénář: Filip Remunda, Vít Klusák Hrají: Filip Remunda, Vít Klusák a prostý (a důvěřiví) český lid Autor: Vladimír Nagl

Detaily

Platforma: PC
Doporučená konfigurace: -

Chcete vidět další Preview platformy PC? Přejděte na stránku PC Preview.