STRANGER - novinky

Autor: Michael Davidík | 03.06.2004
Žánr:  PC  | Novinky
Fireglow Ltd. oznámila nový projekt Stranger, který je nyní ve vývoji. Jde o real-time strategii s prvky RPG. Zápletka je zasazena do fantasy světa. Klikněte a dozvíte se více...
29. května 2004 Fireglow Ltd. oznámila nový projekt - "Stranger", který je nyní ve vývoji. Jde o real-time strategii s prvky RPG. Zápletka je zasazena do fantasy světa. Přinášíme vám nastínění toho, jak asi bude hra vypadat a co nám přinese, počkejte si na naše preview (nebo recenzi), které vám podá trochu kritičtější zhodnocení kvalit hry. Každopádně graficky nás Stranger určitě nezklame, stačí se podívat na obrázky. Jestli nás nezklame ani herně, na to si budeme muset počkat. Teď už se ale pojďme projít po světě Strangera. Herní svět je vytvořen ve tradičním stylu fantasy. Je rozdělen na dvě části, část na povrchu a část pod povrchem, které jsou v křehké rovnováze. Tyto části jsou rozdílné ve vzhledu a každá určuje svůj vlastní způsob života. Podzemní svět je temný, tichý a tvrdý. Láká vás svými záhadami a poklady. Nadzemní svět je studený a plný světla, je tu více života a více konfliktů. Konflikty a spolupráce nadzemního a podzemního světa vytváří pro hráče bojiště a poskytuje nespočetně příležitostí pro vývoj postavy. Obyvatel obou částí světa je nezpočet a řadí se k různým kmenům, které mají své silné a slabé stránky. Počet postav pod hráčovou kontrolou ovlivňuje zrovna plněný úkol. Počet ale nepřesáhne pár desítek. Hráč má k dispozici hlavní postavy (hrdiny), kteří jsou jedineční. Zlepšují si své dovednosti rychleji a mají i speciální dovednosti. Všichni ostatní jsou žoldáci a hráč může měnit jejich počet podle zvolené strategie. Hráč může také potkat neutrální postavy a dokonce celé neutrální kmeny, které se mohou stát jeho nepřáteli, nebo spojenci. Po zemi se také potulují monstra, která útočí na každého. Jsou zrádná a těžko předvidatelná, ale mají ve svých rukou něco co podporuje život na celé zemi, takže musíte riskovat a lovit je - pokud nebudou rychlejší a neuloví vás dřív. Magie je ve světě Strangera velice důležitá. Je prakticky nepřístupná na začátku a postupně roste její důležitost. Magie je neoddělitelně spojená se herním světem a týkají se jí speciální pravidla různá v obou částech světa. Dějová linie příběhu je ozvláštněna méně důležitými zápletkami, které hráče naučí nové taktické pohyby a umožní mu zrychlit vývoj dovedností jeho postav. Multiplayer bude více dynamický než kampaň, ale určitě ne méně zábavný. Hráči budou mít stejné možnosti a vítěztsví bude záviset jenom na použití správné strategie a úspěšném vývoji. Boj bude probíhat na více lokacích, kvůli struktuře světa, takže hráč bude muset svoji pozornost rozložit na více map. Engine hry, umožňuje vývojářům vytvořit potřebnou atmosféru, použitím vysoce detailních objektů a krajiny. Použitím speciálních efektů a komplexních animací postav. Hra používá pohled třetí osoby s mobilní kamerou. Například je možné dívat se na bitevní pole z ptačího pohledu nebo se zaměřit na malou skupinu postav. Strangera bychom se mohli dočkat v Prosinci 2004.

Detaily

Platforma: PC

Chcete vidět další Novinky platformy PC? Přejděte na stránku PC Novinky.