Nejočekávanější hry roku 2006 (3/6) - ostatní

Autor: Michael Davidík | 26.02.2006
Žánr:  PC  | Ostatní  | Adventury
Po menší pauze vám přinášíme třetí díl od Petra a Oty o nejočekávanějších hrách letošního roku. Dnes přišli na řadu strategie, na které bude tento rok celkem bohatý, tak neztrácejme čas a pojďme se na ty nejzajímavější podívat blíže.
[b] LOTR: Battle For Middle-Earth 2[/b] Po velkém úspěchu prvního dílu který byl velice kvalitní a hlavně oblíbený u hráčů se již v březnu budeme moci setkat s jeho pokračováním. To nám, ostatně jako všechna pokračování, slibuje spoustu vylepšení. Příběh se opírá o zmínku ve třetím dílu knihy Návrat Krále ohledně Sauronova tažení na sever proti trpaslíkům a elfům. Takže tu budeme mít kromě těchto dvou ras další tři a to lidi, skřety a trolly. S celkovou inovací přibyl i počet hrdinů a možnost vytvoření vlastního avatara v přítomném editoru.. Mezi další vylepšení patří například větší volnost při stavění základen. Kdo hrál první díl tak si určitě vzpomíná že je bylo možné stavět pouze na předem určených místech. To se ve dvojce změní a budete je moci stavět kde se vám zachce. Jak již bylo napsáno, se hrou bychom se mohli setkat již v březnu a to zhruba v jeho polovině. K dispozici budou tři verze. Jedna pro PC v běžné, a druhá ve speciální edici, která nám nabídne spoustu bonusových materiálů. Zkrátka nepřijdou ani konzolisté. Ty si tuto velmi dobře vyhlížející strategii budou moci vyzkoušet na novém Xboxu 360. [b]Heroes Of Might And Magic 5[/b] Tento očekávaný pátý díl známé série se měl na naše monitory původně dostat v březnu ale po názoru hráčů, kteří se podílejí na betaverzi se autoři rozhodli jejich připomínky vyslyšet a hru odložit na květen. Betaverze byla nejdříve přístupná pouze pro registrované uživatele 3D Games a FilePlanet, ovšem později byla již volně přístupná všem hráčům. Bohužel pokud byste si ji chtěli také zahrát tak už máte smůlu, Ubisoft už nerozdává další sériová čísla. Jak je vám již známo tak sérii čeká přesun do modernější 3D grafiky, čehož se někteří hráči bojí, jelikož jsou zvyklí na přehlednější 2D grafiku. Systém hrdinů se vrátí do podoby prvních tří dílů - pouze jeden hrdina u oddílu, který nezasahuje přímo do boje. Autoři z Nival Interactive se rozhodli bitevní pole rozdělit na čtvercovou síť o rozloze 8x10, namísto původních hexů. Přehled nad bitevním polem by měl být větší, jelikož byla jednotkám přidána iniciativa ( hodnota, podle které se udává pořadí útočících jednotek ) a možnost vidět více informací o svých jednotkách i o těch nepřátelských. Velikým problémem se v multiplayeru ukázalo být čekání a nemožnost nic dělat při soupeřově odehrávání tahů. Z dostupných informací a dojmů to tedy vypadá, že kromě multiplayeru neměla hra větší nedostatky, což ukazuje schopnost autorů vytvořit dobré pokračování kterého se spousta hráču nemůže dočkat. [b]Stronghold Legends[/b] Po dobrém prvním a po méně povedeném druhém dílu se snad ještě na konci roku dočkáme třetího pokračování série Stronghold s podtitulem Legends. Tu opět vyvíjí firma Firefly Studios a vydá ji 2K Games. Hra slibuje vylepšenou grafickou prezentaci, kterou by mělo následovat lepší ovládání. Dále se můžeme těšit na nové styly jak dobývat hrady a zkrátka nepřijdou ani hráči multiplayeru, na které čeká několik nových módů. Všechny novinky si vyzkoušíme ve 3 kampaních, které budou dohromady obsahovat 24 misí, což je slušné číslo. Ovšem uvidíme, jak budou dlouhé. Setkáme se v nich s legendami historie, například s hrabětem Vladem Drakulou, Králem Artušem a dalšími. Doufejme tedy, že si autoři napraví pověst po trochu horším druhém dílu, rozhodně na to mají dost času. [b]The Guild 2 [/b] Po prvním, u kritiků dobře hodnoceném, dílu se i přes malý zájem hráčů dočkáme druhého dílu. Ten vyjde až v červenci, takže si ještě nějakou dobu počkáme. Ovšem o hře je toho již známo poměrně hodně aby jsme se na ni už teď mohli těšit. Oproti prvnímu dílu, kde jste hráli za postavu „nadřazenou“ ostatním lidem, ve dvojce si zahrajete za normálního smrtelníka, se kterým budete moci obchodovat, procházet se po městě, zkrátka za něj budete moci žít. Začínáte hrát okolo roku 1400 a postupně postupujete dále a nebudete nijak omezeni časem, budete moci hrát jak dlouho budete chtít, ovšem v roce 1800 se okolí přestane vyvíjet dál, takže se prostředí a vše ostatní v tomto čase zastaví,ale vy budete moci pokračovat třeba až do roku 2006 a ještě dál. Hlavním cílem je získávání bodů zkušeností, za které budete vylepšovat svojí postavu podle toho, jaké z mnoha dostupných povolání bude vykonávat. Ve hře bude součástí RPG systému i 10 talentů a přes 50 speciálních schopností. Ty budete moci použít na třech dostupných postavách. Hra bude obsahovat i multiplayer, který by měl být schopen pojmout od 16 do 32 hráčů na jednom serveru. Podle slov autorů by vám na multiplayerová klání mělo stačit klasické 64 Kb připojení.

Detaily

Platforma: PC

Chcete vidět další Ostatní platformy PC? Přejděte na stránku PC Ostatní.