Fahrenheit přichází s novými screeny

Autor: Michael Davidík | 11.06.2005
Francouzský psycho-thriller Fahrenheit {na americkém trhu známý jako Indigo Prophecy} se připomíná sadou nových screenshotů. Adventura s prvky akčního filmu, jak je často charakterizována, vás zavede do prostředí světové megalopole New York, kde jsou páchány zcela náhodné vraždy; bez zjevných motivů, na zcela veřejných místech. Příběh, do kterého hráč vstupuje, začíná ve chvíli, kdy Lucas Kane, jeden z hrdinů hry, zcela chladnokrevně zabije jakéhosi muže na veřejných záchodech. Celý od krve, pronásledován policií musí zjistit co bylo příčinou jeho činu a očistit své jméno dříve než bude dopaden. Unikátní na celé hře však bude provázanost herních charakterů; tedy Lucase a dalších dvou postav, detektivní dvojice Carly a Tylera. I za ty budete moci ve Fahrenheit hrát, přičemž akce, jež vykoná Lucas, budou ovlivňovat v jistém směru i Carlu a Tylera a naopak. *1* *2* *3* Filmový dojem, tak proklamovaný v tiskových prohlášeních, bude navíc umocněn zpracováním a způsobem řešení mnohých herních situací. Pokud v úvodní scéně, kdy Lucas stojí jako přimrazený nad zohaveným tělem své oběti, nebudete rychle jednat, někdo na vás přijde. V malém okénku, jenž se po chvíli objeví v horní části obrazovky, uvidíte policistu jak se zvedá od své večeře {vše se odehrává v restauraci} a pomalu odchází ulevit si na nedaleké záchody. V tom případě můžete už jen utéct z místa činu, avšak celý od krve, kdy se po cestě srazíte se servírkou a stanete se okamžitě hlavním podezřelým. Zcela odlišný řetězec událostí se spustí po té, co se rychle zorientujete, ukryjete mrtvolu do nejbližší kóje, smyjete z podlahy krvavé tratoliště a vyčistíte skvrny na svém oblečení {pereme zásadně na čtyřicet}. *4* *5* *6* Pro někoho možná nešťastným krokem by mohlo být zakomponování akčních scén do hry. Většina takových meziher bude mít bezprostřední vliv na následující vývoj událostí {hra bude mít více zakončení}, avšak jejich nesplněním hra neskončí. Interface a ovládání bude maximálně zjednodušené, bez zbytečných ikonek a nabídek. Fahrenheit se zatím jeví jako velice ambiciózní projekt s cílem reformovat takřka mrtvý adventurní žánr, a to jak na PC, tak na konzolích Xbox a PS2. Dočkat bychom se měli v září, přičemž vydavatelem je Atari, nikoliv Vivendi Universal, se kterým se vývojáři z Quantic Dream ve zlém rozešli. *7* *8* *9* Jestliže vás tento ambiciózní projekt zajímá, jistě přijdou vhod informace z stahujte zde. Zdroj: homepage, GameSport