Dark Messiah of Might and Magic - preview

Autor: Michael Davidík | 29.10.2005
Žánr:  PC  | Preview  | RPG
Že prý nejde udělat FPS RPG akce? Omyl! Dark Messiah of Might and Magic se zdá býti velmi povedenou akcí na vylepšeném Source enginu.
Ubisoft zřejmě hodlá ukořistit post krále na poli fantasy her. Nejenže nyní v kooperaci s jinými vývojářskými dílnami pracují na Heroes of Might and Magic V, ale také připravují Dark Messiah of Might and Magic. Na první pohled mají hry něco společného. Ano, je to část názvu, jenž není náhodou. Dark Messiah of Might and Magic bude navazovati na časovou linii Heroesů, což jistě přispěje k ucelení celkového příběhu. Jak jsem již zmínil v Perexu. Vývojáři z Arkane Studios - známí tvorbou Arx Fatalis - Dark Messiaha hodlají pořadně vyšperkovat. K výše zmíněnému dopomůže přetransformovaný Source Engine, jehož vlastnosti by měly býti lepší než-li u Half-Life 2 či her na něm založených. IGN.com se zmiňuje o nových světelných efektech či věrnému jiskření na sebe narážejících zbraní. Prozatím jsou známy tři základní charaktery. Jsou jimi válečník, kouzelník a tulák. Každý z nich, jak jistě ostřílení RPG hráči vědí, disponuje jinými speciálními dovednostmi. Pro válečníka jsou důležité svaly a ohromné zbraně, pomocí nichž své nepřátele doslova drtí na padrť. Kouzelník, jak již název vypovídá, své nepřátele raději spálí, zmrazí či nechá levitovat. Tulák vyniká svým uměním ticha. Že přesně nevíte, o čem to ten bláznivý redaktor mluví? Mnoho z vás jistě hrálo některou ze silent akcí. Jako nejznámější jmenovati Splinter Cell. Tulákova výhoda je tedy tiché našlapování a eliminace nic netušících a často na divné biologické bázi se vyskytujících nepřátel. Z repertoáru zbraní se nám samozřejmě nevytratily obligátní kousky jako luk, hůl, nože, meče, lětající ohnivé koule či blesky. World of Warcraft jistě drží monopol, co se online RPG hraní týče, ale Dark Messiah se svým MP módem nebude zaostávat. Samozřejmě, nebude natolik úspěšný, jelikož je spíše zaměřen na SP aspekt, ale nabídne zajímavé možnosti. Nechal se inspirovat Return to Castle Wolfenstein a Battlefieldem 2. Kapacita činí 32 hráčů, což je standard. Hra nabídne několik MP módů - DeathMatch či dynamický MP mód, v němž se vaše postava bude vyvíjet v závislosti na zkušenostech a nalezeném příslušenství. Podobnou kompilaci MP módu můžeme vidět u Vietcongu 2. Z nepřátel jmenovati alespoň obrovské pavouky, orky, kostlivce, gobliny a obří draky. Čeká na nás více než deset rozsáhlých misí, stejný počet kouzel a přes 40 zbraní. Hra by světlo světa měla spatřit v létě příštího roku - LÉTO 2006.

Detaily

Platforma: PC
Doporučená konfigurace: Prozatím není známo.

Chcete vidět další Preview platformy PC? Přejděte na stránku PC Preview.